Verbeter de klantenservice met de Odoo Helpdesk

Wil je een duidelijk overzicht creëren van de tickets die, door middel van automatisering, binnen komen in deze module en bekijken in welke afhandelingsfase ze zich bevinden? Dit kan met Odoo Helpdesk. Bovendien kun je zien welke werknemer is aangewezen per ticket en hoe de workload is verdeeld. Optimaliseer vandaag nog de productiviteit van jouw bedrijf met de Odoo Helpdesk.

https://odoo.nl/wp-content/uploads/2018/11/3090529-450x225.jpg

Al uw tickets in één oogopslag

Door middel van een kanbanweergave, kun je een duidelijk overzicht houden van het aantal tickets en welke werknemer per ticket is aangewezen. De tickets kunnen afhankelijk van de prioriteit worden gerankt en opgelost. In het proces kan ook worden gezien wat de status is van de tickets. Zo kun je zien of er nieuwe tickets binnen zijn gekomen, welke er zijn opgepakt en welke zijn afgerond.

Help jouw klanten optimaal

Door met behulp van Odoo Helpdesk kun je jouw eigen platform opzetten voor selfservice, kunnen de meeste vragen van je klanten via FAQ's of video's al worden opgelost of de klanten worden automatisch gelinkt aan een ticket.

https://odoo.nl/wp-content/uploads/2018/11/9417-550x300.png
https://odoo.nl/wp-content/uploads/2018/11/3090530-450x350.gif

Optimale productiviteit

Door de Odoo Helpdesk kun je SLA-regels opstellen waardoor acties automatisch uitgevoerd kunnen worden. Emails en acties die gaan over verschillende fasen waarin een ticket zich bevindt, kunnen worden geautomatiseerd. Daarnaast, kan er, door vooraf gedefinieerde antwoorden op te stellen, meteen en snel worden gereageerd op livechat berichten. Odoo Helpdesk heeft nog veel meer voordelen waardoor de productiviteit binnen jouw bedrijf kan worden geoptimaliseerd. Ben je geïnteresseerd of wil je weten wat de opties zijn voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op.

Meer over Helpdesk

Wil je meer weten over hoe de Helpdesk app werkt? Bekijk dan de video of neem contact met ons op.