Beheer jouw leveranciers binnen Odoo

Jouw inkopen beginnen bij het goed beheren van de leveranciers. Verschillende prijsafspraken en levertermijnen zijn cruciaal in dit proces. Automatiseer jouw inkoopbeheer door bijvoorbeeld automatisch inkoopoffertes naar de leveranciers te verzenden.

https://odoo.nl/wp-content/uploads/2018/11/inkoopbeheer_leveranciers-700x400.jpg

Automatische inkoopadviezen op basis van minimale voorraad

Voorkom dat de voorraad een kritisch voorraadniveau bereikt met als gevolg dat je jouw klanten niet meer kan bedienen. Stel per product een minimaal voorraadaantal in waardoor inkoopadviezen automatisch worden gegenereerd. Nooit meer een tekort aan voorraad

https://odoo.nl/wp-content/uploads/2018/11/inkoopbeheer_voorraadregels-500x250.jpg
https://odoo.nl/wp-content/uploads/2018/11/inkoopbeheer_controle_factuur-500x300.jpg

Controle op inkoopfacturen

Genereer conceptfacturen op basis van jouw inkopen. Wanneer je de factuur van jouw leverancier ontvangt kun je de inkoopfactuur gemakkelijk controleren door middel van de concept factuur in je systeem.

Diverse rapportage
mogelijkheden

Snel inzicht in jouw voorraadaantallen of voorraadwaardes? Of wil je liever het totaal aan inkoopfacturen per bepaalde periode inzien? Er zijn genoeg rapportagemogelijkheden die snel en eenvoudig gecreƫerd worden.

https://odoo.nl/wp-content/uploads/2018/11/inkoopbeheer_rapportage-400x250.jpg

Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze app?
Neem dan contact met ons op.